Vragen over de software

  • Kunnen we ook video-bellen?

    Video telefonie mag niet ontbreken in een moderne werksetting. Deurbelsystemen met camera of video-gesprekken voeren met collega’s is mogelijk via de H.264 video licentie die aan een toestel kan gekoppeld worden.

  • Welke toestellen zijn compatibel?

    Alle toestellen die met het SIP-protocol werken kunnen gekoppeld worden aan onze telefooncentrale.

    Volgende merken hebben we voldoende getest en kunnen we dus aanraden: Yealink – Snom – Grandstream – Gigaset.

    Voor deze merken ondersteunen we tevens de mogelijkheid om toestellen te provisioneren (automatisch van op afstand instellen). Ideaal voor Resellers die toestellen van de klanten via de Cloud kunnen beheren.

  • Kunnen we onze software verbinden met de We Are Voip telefooncentrale?

    De telefooncentrale van We Are Voip is volledig door ons ontwikkeld. Hierdoor kunnen we eenvoudig inspelen op de vraag om de telefooncentrale te koppelen met externe software.

    Een eigen developer kan even kijken op de website onderdeel “voor developer” om aan de slag te gaan met onze API om zo tot een koppeling te komen.

    Anderzijds maakt We Are Voip zelf ook werk van een aantal interessante koppelingen met pakketen. Bekijk hiervoor even de plugins die we reeds aanbieden.

    Heeft u toch nog een specifieke vraag hieromtrent? Neem zeker contact op met ons. We bekijken samen de mogelijkheden.

  • Hoe vlot kan ik iets toevoegen aan de centrale?

    Onze centrale doelstelling van We Are Voip is dat de klant zelf aanpassingen kan maken die meteen actief zijn.

    Via ons beheerplatform voegt u zelf eenvoudig telefoonnummers, telefoontoestellen, extra functionaliteiten en meer toe.

  • Hoe kan mijn gsm-nummer geïntegreerd worden?

    Het gebruik van gsm-nummers wordt opgenomen als een standaard functionaliteit bij We Are Voip.

    Inkomende gesprekken kunnen op verschillende manieren worden doorgeschakeld naar een gsm-nummer, via belplannen, forwards, belgroepen met gsm-nummers, …

    Ook inkomend kunnen gsm-nummers (vb van medewerkers) worden herkend zodat ze een eigen behandeling krijgen ipv het standaard belplan.

  • Zijn softphones mogelijk ipv vaste toestellen?

    Dankzij de uitbouw van een groot en stabiel mobiel netwerk behoren softphones zeker tot de mogelijkheid.
    We Are Voip lanceerde zelfs zijn eigen softphone voor Android/iOS (maar ook voor PC: Windows/ Mac) die extra functies biedt zoals bellen van collega’s, contacten uit het centraal telefoonboek, functies switchen, voicemailberichten of opnames beluisteren, …

  • Kan ik buitenlandse telefoonnummers kiezen?

    Oproepnummers worden beheerd door een VoIP-operator. Bij uw operator kunt u zeker buitenlandse oproepnummers aanvragen.

  • Kunnen we onze oproepnummers behouden?

    Oproepnummers worden beheerd door een VoIP-operator. U kunt kiezen om uw huidige oproepnummers te behouden en deze te laten porteren naar uw VoIP-operator.

Over WeAreVoip

Oproepnummers worden beheerd door een VoIP-operator. Bij uw operator kunt u zeker buitenlandse oproepnummers aanvragen.

Oproepnummers worden beheerd door een VoIP-operator. U kunt kiezen om uw huidige oproepnummers te behouden en deze te laten porteren naar uw VoIP-operator.

  • Kan ik buitenlandse telefoonnummers kiezen?

    Oproepnummers worden beheerd door een VoIP-operator. Bij uw operator kunt u zeker buitenlandse oproepnummers aanvragen.

  • Kunnen we onze oproepnummers behouden?

    Oproepnummers worden beheerd door een VoIP-operator. U kunt kiezen om uw huidige oproepnummers te behouden en deze te laten porteren naar uw VoIP-operator.

Blijf op de hoogte!

Wij brengen u graag op de hoogte van de nieuwigheden op het We Are Voip platform.

Meer

VoipCenter V7 is coming

De focus van VoipCenter V7 interface is een hedendaags, intuïtief design waarbij het beheer van de VoipCenter cloud telefooncentrale nog eenvoudiger wordt.Zowel voor eindgebruikers van